Handgemaakte unieke babykleding voor eigenwijsjes, deugnieten, kletskousjes, knuffelkonten en vreemde vogels.

Kort door de bocht

  • Retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.

  • Artikelen die naar jouw persoonlijke wensen en in opdracht zijn gemaakt, kunnen helaas niet worden gere-tourneerd.

  • Klacht? Ohjee! Dien je klacht in via info@no-ni.nl, dan los ik het zo snel mogelijk voor je op.

Retourneren & klachten


Retourneren van artikel uit voorraad

Past je aankoop niet of had je er iets anders van verwacht? Dan kun je je bestelling retourneren. Houd hierbij rekening met de volgende punten:

  • Het retour sturen van een artikel kan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling

  • Terugsturen is op eigen kosten. Kijk op PostNL.nl voor de geldende tarieven.

  • Het betaalde bedrag zal binnen 30 dagen worden overgemaakt door No-Ni!.

  • Het betreffende artikel dient onbeschadigd, ongewassen, compleet, ongedragen en met aangehecht kaartje te worden geretourneerd.

  • Alle artikelen worden zorgvuldig gecontroleerd voordat ze worden verstuurd. Toch kan het voorkomen dat er een artikel een gebrek bevat. Als dit het geval is kan het artikel retour gezonden worden zoals hierboven beschreven staat. Als na retourzending inderdaad blijkt dat het om een gebrek aan het artikel gaat, dan zullen ook de verzendkosten voor het retourneren vergoed worden. Neem eerst even contact op via info@no-ni.nl, voordat het artikel retour gestuurd wordt.

  • Stuur voor het retourneren een e-mail naar info@no-ni.nl en vermeld in de e-mail uw naam, factuurnummer en eventueel de reden van retour. Ik neem zo spoedig mogelijk contact met u op voor de verdere afhandeling. Hierna kunnen de producten retour gezonden worden.

Retourneren van artikel dat in opdracht gemaakt is

Heb je een artikel besteld in opdracht en heb ik het artikel dus naar jouw persoonlijke wensen vervaardigd? Dan is het helaas niet mogelijk om het artikel te retourneren. Wil je hier meer over weten, lees dan Artikel 8 van de Algemene Voorwaarden.

Klachten

Ik doe met plezier mijn uiterste best om iedereen een fijne winkelervaring te bieden. Mocht er toch iets zijn waar je niet tevreden over bent, dan hoor ik het graag. Je kunt een klacht indienen door een e-mail te sturen naar info@no-ni.nl. Je ontvangt dan binnen drie werkdagen een ontvangstbevesting en binnen 14 dagen een oplossing of een termijn waarbinnen je klacht wordt opgelost.

Is je klacht niet naar tevredenheid afgehandeld? Dan kun je terecht bij de Geschillencommissie Webshop, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Meer informatie hierover vind je in de Algemene Voorwaarden, artikel 15.



Contact

No-Ni
Tichelaar 18
6641EE Beuningen
(Dit is geen bezoekadres)

info@no-ni.nl

Volg je me al op Instagram?

nonideponi

babykleding_noni